Iu, la mascota de P5
10 de novembre del 2021
5 de novembre del 2021
Repte M'has tastat?
Al llarg d'aquest mes d'octubre els nens i nenes de P3, P4 i P5 han descobert les fruites de la tardor amb el repte "M'has tastat?"
Han observat, tocat i experimentat amb el raïm, la poma, el caqui, la magrana, la carbassa, la mandarina i la taronja. Han observat les seves formes, colors, textures i els sabors. També han observat si rodolen, si pesen el mateix, si tenen les mteixes mides, etc.
D'altra banda, també han deixat anar la seva part artística tot fent estampacions amb les fruites o buscant elements que fossin semblants a aquestes a l'hora d'estampar, com és el cas dels taps de suro amb el raïm.
També han cantat i ballat cançons com "cinc pometes té el pomer", "This is the way we scurp a pumpkin", entre d'altres.
Aquí podeu veure una selecció d'imatges de cada curs:
29 d’octubre del 2021
Celebrem la festa de la Tardor
Hola famílies,Ahir dijous 28 d'octubre tota l'escola vam celebrar la festa de la tardor, on els nens i nenes de Cicle Superior van ser els amfitrions. Cada curs va recitar una endevinalla de la tardor i vam cantar una cançó.A p3 vam cantar les fulletes cauen cauen. Mireu com ballàvem.
P4 vam fer de bolets i anàvem creixent sota els pins.
P5 érem caragols que anàvem trobant-nos pel camí.
15 d’octubre del 2021
13 d’octubre del 2021
P5 i les onades d'estiu
Els infants de p5 en el repte “onades d’estiu” a partir del conte “ la ola” de Suzy Lee han vist com són les onades, les han traçat amb diferents materials: guix, retoladors, pintures.... Han recreat el seu moviment amb robes i amb el propi cos. També han après com es diuen en anglès i han completat uns jocs on havien d'identificar UP/DOWN de les diferents onades.
D'altra banda, han treballat les tonalitats de blaus tot barrejant i experimentant amb el blanc, el negre i el blau bàsic.
P3 i el repte de "la meva escola"
P3 hem inicitat el curs amb el repte "La meva escola", perquè és un tema que ens genera curiositat i descoberta. A més de moments de conversa entre uns i altres.
Amb la rebuda de la Fli, la tortuga que ens ha acompanyat els primers dies de classe, ens hem anat obrint i coneixent. Hem parlat de: amb qui venim a l'escola, amb qui juguem, a què ens agrada jugar... I, és el moment perfecte per introduir cançons que ens són quotidianes.Com podeu veure, treballem el llenguatge artístic amb diferents tècniques i materials: pintem amb els dits, pintem amb pinzells, fem servir ceres petites, ceres en format rotulador... Per poder crear diferents mostres artístiques i dibuixos lliures.